مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-28اجتماعي

زخم کاری «تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا»


در شرایطی که بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلودگی هوای پایتخت تشدید شده ، ارائه طرح تغییر استانداردهای آلودگی هوا برای جلوگیری از تعطیلات مدارس واکنش های زیادی را برانگیخته است چراکه اجرا و تصویب این طرح هم می تواند سلامت شهروندان به ویژه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد در سال های اخیر آلودگی هوا تشدید شده است.

براساس این اطلاعات، در کل سال 1400 تنها شش روز هوای تهران برای تمامی گروه ها ناسالم شد این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون 32 روز این شرایط را تجربه کرده ایم.

همچنین سال گذشته هیج روزی شرایط بسیار ناسالم وخطرناک ثبت نشده که در سال جاری دو روز هوای بسیار ناسالم و دو روز هوای خطرناک داشته ایم.

کاهش قابل ملاحظه کیفیت هوا طی سال جاری باعث شده است که مدارس به علت آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون و گردوغبار همچنین به علت بارش برف و باران، کاهش دما و سرمای هوا در مهرماه یک روز، در آبان ماه چهار روز، در آذرماه 16 روز - 10 روز آن به صورت متوالی - و در دی ماه 14 روز - شش روز آن به صورت متوالی - تعطیل شوند.

در واقع افزایش آلودگی هوای کلانشهرهایی مانند تهران موجب شد که مدارس براساس مفاد آیین نامه اضطرار آلودگی هوا، در شاخص 150 -شرایط ناسالم برای تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کاری «تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا»

زخم کاری «تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا»