مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-28سياسي

ضرورت تقویت و ارتقاء دانشگاه فرهنگیان


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تربیت معلم، مسئولیت مهمی است و اتفاقات گوناگون نباید ذره ای در انجام وظیفه شما کم کند.

- دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه حاکمیت جمهوری اسلامی است و تمام ارکان آن باید در تراز حاکمیت جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ در آیین افتتاحیه سی و سومین اجلاس سراسری مدیران دانشگاه فرهنگیان با شعار دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آینده و نشست سالانه مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه؛ اظهار داشت: معلم ها نقش کلیدی در زندگی انسان ها دارند و هیچ کس نمی تواند جایگزین این نقش ها شود.

وی با اشاره به پیام روز گذشته رهبر انقلاب به بیست و دومین اجلاس نماز، تصریح کرد: معظم له در میان تمام نهادهای متولی نماز ، از لفظ به ویژه برای دانشگاه فرهنگیان استفاده کردند و این نشاندهنده جایگاه مهم و ویژه رهبر انقلاب به این دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی با بیان اینکه هر فردی در شغلش مسئولیت های مهمی دارد، افزود: مسئولیت تربیتِ معلم، بی نظیر است.

دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه راهبردی نظام است و شما در این دانشگاه، فرماندهان عرصه تعلیم و تربیت و نسل آینده را تربیت می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت و ارتقاء دانشگاه فرهنگیان

ضرورت تقویت و ارتقاء دانشگاه فرهنگیان