مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-28سياسي

تقویم رویدادمحور مشاغل در شورای فرهنگ عمومی بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو موضوع «دکترین مواجهه متوازن با ادوار، رویداد ها و شخصیت‎ های تاریخی ایران» و «تقویم رویدادمحور مشاغل، - دو موضوع دکترین مواجهه متوازن با ادوار، رویداد ها و شخصیت‎ های تاریخی ایران و تقویم رویدادمحور مشاغل، حرفه ها و اصناف کشور در جلسه 18 بهمن شورای فرهنگ عمومی بررسی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو موضوع دکترین مواجهه متوازن با ادوار، رویداد ها و شخصیت‎ های تاریخی ایران و تقویم رویدادمحور مشاغل، حرفه ها و اصناف کشور ، روز سه شنبه 18 بهمن در دستور کار جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی کشور قرار خواهد گرفت.

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان این مطلب گفت: همان طور که گفته بودیم سعی داریم تا شورای فرهنگ عمومی را به تقاطع مسائل فرهنگی کشور برگردانیم و با ارائه نگاه و گفتار عمیق و جامع ناظر به مسائل مطروحه، به معما های نظام فرهنگی کشور بپردازیم.

با توجه به حضور تمام نهاد های فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی کشور، تلاش می کنیم تا موضع اجماعی و نگاه راهبردی مشترک که بتواند مبنای طراحی اقدامات و برنامه های بعدی باشد، نسبت به مسائل فرهنگی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در ادامه همین مسیر نیز به موضوع هویت تاریخی و مولفه های تاریخ ملّی ایرانیان رسیدیم، چرا که به نظر می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم رویدادمحور مشاغل در شورای فرهنگ عمومی بررسی می شود

تقویم رویدادمحور مشاغل در شورای فرهنگ عمومی بررسی می شود