مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:362023-01-28سياسي

اجرای نصفه و نیمه قانون جوانی جمعیت/ 16 درصد مادران خودرو دریافت کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در این روزها مجلس شورای اسلامی درگیر موضوع بودجه است و با توجه به حوادثی که در این چندماه پشت سرگذاشتیم، انتظار می رود متولیان امر توجه ویژه ای به مبحث فرهنگ داشته باشند؛ از سمتی یکی از مهم ترین عناصر تأثیرگذار در این بحث موضوع خانواده است که در این راستا اقدامات خوبی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت گرفته است.

در دفتر فارس میزبان امیرحسین بانکی پور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مجلس شورای اسلامی بودیم تا در خصوص موارد مورد  اشاره و برخی مسائل استانی با وی گفت وگو کنیم، آنچه در ادامه می خوانید حاصل گفت و گوی خبرنگاران فارس با امیرحسین بانکی پور است.

    فارس: یکی از مباحث داغ و مطرح این روزها بحث بودجه است و از سمتی شما از طرف کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، به عنوان یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شده اید؛ کلیات بودجه را در بعد فرهنگ و توجه به مسائل فرهنگی چطور ارزیابی می کنید؟ بانکی پور: یکی از اشکالات مطرح در بودجه این است که وزن سبد فرهنگ در آن کم است؛ در بودجه بیان شده دستگاه ها مختار هستند یک درصد از بودجه خود را صرف مسائل فرهنگی کنند در حالی که دستگاه های مختلف همیشه با کمبود بودجه مواجه هستند و در این راستا زمانی که دستگاه ها حتی توان انجام وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نصفه و نیمه قانون جوانی جمعیت/ 16 درصد مادران خودرو دریافت کرده اند

اجرای نصفه و نیمه قانون جوانی جمعیت/ 16 درصد مادران خودرو دریافت کرده اند