مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-28اقتصادي

210 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه بیمه شد


مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از زیرچتر بیمه رفتن 210 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین شورچه مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص بیمه اراضی و محصولات کشاورزی، اظهار کرد: کرمانشاه استانی دیم کار در سطح کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: از 900 هزار هکتار اراضی موجود در سطح استان، تقریبا 700 هزار هکتار از این اراضی به صورت دیم کشت و کار می شود که همواره با کمبود بارش ها باغات هم دچار خشکسالی و با کاهش محصولات مواجه می شوند.

  مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از آنجا که بیش از 70 درصد اراضی استان به شکل دیم است یکی از ضرورت های کشاورزان و باغداران و حتی دامداران توجه به بحث بیمه محصولات کشاورزی، باغی و دیمی است.

وی با اشاره به افزایش های حمایت بیمه ای، تصریح کرد: در استان کرمانشاه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، در سطح دیم زارها در حال اجرای طرح جهش تولید هستیم که در قالب آن کشاورزان دیم کار استان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و پرداخت بخشی از هزینه ها توسط این ستاد، بیمه محصولات در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه بیمه شد

210 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه بیمه شد