مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-28سياسي

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به بالای 5 درصد رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی شامگاه جمعه در جریان اجرای سلسله نشست های جهاد تبیین که در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهر پیشوا برگزار شد، - سخنگوی دولت گفت: با وجود مشکلات متعدد و اجرای سیاست مردمی سازی توزیع یارانه ها و ارز ترجیحی، رشد اقتصادی کشور به بالای پنج درصد رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی شامگاه جمعه در جریان اجرای سلسله نشست های جهاد تبیین که در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهر پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام طی 44 سال گذشته علیه مردم ایران به انواع جنگ رسانه ای و تبلیغی پرداخته و بدون آن که از دستاورد های نظام سخنی به میان آورند، کوچکترین نقاط ضعف کشور را با تمام توان بار ها و بار ها بزرگ جلوه داده و حتی پیشرفت ها را زیر سوال بردند.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقایسه با 44 سال گذشته به پیشرفت های عظیم و چشمگیری در حوزه های مختلف پزشکی، آموزش همگانی، نظامی، دفاعی، تکنولوژی، نانو، فناوری و علمی دست یافته است که باید تمام این دستاورد ها به درستی تبیین و برای جامعه به ویژه نسل جوان بازگو شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در بیان دستاورد های نظام با وجود دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران باید به آن اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به بالای 5 درصد رسید

سخنگوی دولت: رشد اقتصادی کشور به بالای 5 درصد رسید