مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:562023-01-28اقتصادي

راهیابی 7 کارگر کردستانی به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان کردستان گفت: هفت کارگر کردستانی به نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای کردستان، فردین وکیلی اظهار کرد: ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از جمله اهداف مورد نظر در برگزاری این مسابقات است.

وی شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی را از دیگر مزایای برگزاری مسابقات خواند و افزود: برگزاری مسابقات مهارت بین شاغلان کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای فرصتی برای معرفی بنگاه های اقتصادی متعهد به مهارت آموزان فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره وری، را باور این سازمان دانست و گفت: مسابقات ملی مهارت کارگران ایران بر اساس استانداردهای بین المللی به طور سالانه برگزار می شود و از مشارکت بنگاه های اقتصادی در برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 7 کارگر کردستانی به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت

راهیابی 7 کارگر کردستانی به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت