مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:572023-01-28سياسي

سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته است


سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته چون هیچ گونه امکاناتی برای خدمات رسانی نداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار سیدآباد چناران گفت: سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته چون هیچ گونه امکاناتی برای خدمات رسانی نداریم.

احسان ترمه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت طرح تفصیلی شهر سیدآباد خاطرنشان کرد: هر چند تأمین اعتبار تهیه طرح تفصیلی توسط دفتر فنی استانداری انجام می شود و زمان بر است اما به دلیل وضعیت خاص منطقه و مهاجرپذیری معکوسی که داشته توانستیم این مسیر را کوتاه کنیم.

وی عنوان کرد: در پی سفر استاندار خراسان رضوی این طرح به تصویب رسید و مقرر شد طرح تفصیلی را از محل منابع شهرداری تهیه کنیم.

شهردار سیدآباد اذعان کرد: فاز اول طرح تفصیلی توسط پیمانکار با اعتبار 120 میلیون تومان اجرا شده و پیش بینی می شود طی یک سال آینده طرح به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه امسال 8.

5 میلیارد تومان برای 5 پروژه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با تورم های موجود هر چه این 5 پروژه دیرتر به بهره برداری برسد عملاً هزینه ها و مشکلات بیشتر خواهد شد.

ترمه در ادامه افزود: اگرچه هر دستگاهی که بخواهد به مردم خدماتی ارائه دهد باید تجهیزات مورد نیاز را هم داشته باشد اما عملاً سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته است

سیدآباد فقط روی کاغذ از روستا به شهر ارتقاء یافته است