مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-28سياسي

رشیدی اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد


آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزار و محمود رشیدی اقدم به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه معرفی شد و از زحمات امیر حمزه حیدریان مدیرکل پیشین تقدیر شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزار و محمود رشیدی اقدم به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه معرفی شد و از زحمات "امیر حمزه حیدریان" مدیرکل پیشین تقدیر شد.

حیدریان مدیرکل پیشین اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، امروز(هشتم بهمن) در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه برگزا رشد، به اشاره به مهمترین اقداماتی که در دوره وی در اقتصاد و دارایی کرمانشاه انجام شده، گفت: مولدسازی دارایی های دولت از جمله این موارد بود که در استان 157 ملک به ارزش 497 میلیارد تومان را شناسایی کردیم که از این تعداد 55 ملک به ارزش 94 میلیارد تومان مولدسازی شده و مولدسازی مابقی املاک نیز در دست اقدام است.

وی از مزایای مولدسازی دارایی های دولت یاد کرد که همه منابع آن به استان برمی گردد و به نفع اقتصاد کرمانشاه خواهد بود.

حیدریان یکی دیگر از مواردی که در این مدت پیگیری شده را جذب تسهیلات اشتغالزایی برای کرمانشاه اعلام کرد و با بیان اینکه برای تسهیلات سال 1400 حدود 1500 طرح اشتغالزایی معرفی کردیم و رتبه چهارم کشور را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد

رشیدی اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد