مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-28سياسي

دو اخلالگر نظام دارویی دستگیر شدند


دو نفر در رابطه با انبار دارو های قاچاق و غیرمجاز و همچنین انبار کردن کالای ضروری سرم که این روز ها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنابناک به نقل از تسنیم، علی صالحی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با فروشندگان غیرمجاز گفت: در پی کمبود سرم در داروخانه ها و پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی پیرامون انتقال تعدادی سرم از داروخانه ای در خیابان پیروزی به محل و انبار غیرمجاز، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد 302 عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.

دادستان تهران ادامه داد: متعاقباً با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دیگری در همان منطقه شیخ هادی شناسایی و پس از صدور دستور قضایی و ورود به محل، بیش از 2 هزار و 100 عدد سرم و هزاران قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مواد آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از واحد مذکور کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات همچنان ادامه دارد و در این راستا دو نفر بازداشت شدند و پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای ناحیه 26 ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اخلالگر نظام دارویی دستگیر شدند

دو اخلالگر نظام دارویی دستگیر شدند