مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-28اقتصادي

شفافیت بخش پنهان شرکت های دولتی با انتشار عمومی صورت های مالی


 معاون مدیر کل امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی به بیان توضیحاتی درباره از بین رفتن حالت پنهان شرکت های دولتی با انتشار عمومی صورت های مالی این شرکت ها پرداخت.

- رضا نوروزیان، معاون مدیر کل امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی در گفت وگو با خبرنگارمهردرباره اهمیت انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و تاثیر انتشار این صورت های مالی در بهبود روند فعالیت این شرکت ها گفت: واقعیت این است که ما نگاهمان به انتشار عمومی صورت های مالی شرکت های دولتی است.

وقتی اطلاع رسانی عمومی درباره این صورت های مالی صورت بگیرد و همه آحاد جامعه به این صورت های مالی دسترسی پیدا کنند یک آگاهی عمومی درباره روند فعالیت این شرکت ها به وجود می آید و مردم متوجه می شوند که در این شرکت ها چه خبر است و چه میزان دارایی و بدهی در این شرکتها وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: با انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی مشخص میشود که در شرکتهای دولتی چه میگذرد و این شرکت ها در حال انجام دادن چه اقداماتی هستند.

در واقع از صورتهای مالی شرکت های دولتی می تواند اطلاعات زیادی را به دست آورد.

معاون مدیر کل امور شرکت های دولتی وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: نتیجه بعدی عمومی سازی صورت های مالی شرکت های دولتی این است که باعث می شود مدیران آن شرکت در ابتدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت بخش پنهان شرکت های دولتی با انتشار عمومی صورت های مالی

شفافیت بخش پنهان شرکت های دولتی با انتشار عمومی صورت های مالی