مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-28اقتصادي

جذب 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور


مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به قیمت روز تا کنون بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین یداللهی مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی این سازمان را از صنایع پیشرو در جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به قیمت روز تا کنون بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور جذب شده است.

یدالهی افزود: این سرمایه گذاری در قالب 350 فقره قرارداد در زمینه های متعدد در راستای ارتقاء نسل بندی بنادر، انبارش انواع کالا (روغن خوراکی، انواع فرآورده های نفتی و کالاهای اساسی) و فعالیتهای ارزش افزوده و تولیدی انجام شد تا فضای مناسبی را در بنادر کشور تجربه کنیم.

وی سازمان بنادر و دریانوردی را در خصوص سرمایه گذاری در بنادر تجاری و گردشگری مجتمع بندری انزلی و چمخاله وظیفه محور دانست و گفت: در راستای وظایفی که دولت به عهده وزارت خانه ها گذاشته فازهای توسعه ای در این زمینه برنامه ریزی شده و همکاری های مناسبی بین دستگاه ها شکل گرفته است.

مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: بندرانزلی به لحاظ فضای عملیاتی و توسعه حمل و نقل دریایی و بندری از بنادر پیشرو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور

جذب 200 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور