مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-28پزشكي

موردی از حمله گرگ در رزن نداشته ایم


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: موردی از حمله گرگ به دام و یا انسان در شهرستان رزن نداشته ایم.

- بهروز شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و احتمال هجوم حیوانات وحشی به حاشیه روستاها به منظور یافتن غذا، دامداران باید مراقبت بیشتری از دام های خود داشته باشند.

وی با اینکه امسال خوشبختانه موردی از حمله گرگ و یا حیوانات وحشی نداشته ایم، افزود: در سال گذشته یک مورد حمله شغال به پیرمردی در روستای غینرجه گزارش شد که فرد مجروح شده برای مداوا توسط اورژانس به مراکز درمانی و پیشگیری از ابتلا به هاری منتقل شد.

شیرزادی تصریح کرد: در این رابطه با توجه به احتمال هار بودن شغال پس از انجام نمونه برداری از مغز حیوان برای آزمایش تشخیصی به مرکز تشخیص هاری در آذربایجان شرقی ارسال و لاشه حیوان نیز به صورت کاملاً بهداشتی دفن شد.

وی در ادامه از نظارت دامپزشکی بر مزارع آبزی پروری شهرستان رزن خبر داد و گفت: پنج باب استخر پرورش ماهیان سردابی در شهرستان رزن فعال بوده که از این تعداد استخر پرورش ماهیان سردابی پنج تن ماهی برداشت و روانه بازار مصرف شهرستان می شود.

شیرزادی با اشاره به عملیات نظارت، پایش و کنترل مزارع آبزی پروری شهرستان توسط کارشناسان دامپزشکی به صورت دوره ای خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره با انجام شش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از حمله گرگ در رزن نداشته ایم

موردی از حمله گرگ در رزن نداشته ایم