مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-28فرهنگي

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر/ تداوم حضور بین المللی ها در وحدت


هشتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان 18 اثر نمایشی در بخش های خیابانی و صحنه ای می شود.

- به گزارش خبرنگار فارس، روز شنبه 8 بهمن و در هشتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 8 اثر نمایشی در بخش صحنه ای و 10 اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره اجرا می شوند.

در این روز تالار وحدت در 2 نوبت 17 و 20 پذیرای نمایش مدق الحناء به نویسندگی عباس الحایک و کارگردانی یوسف البلوشی از عمان می شود.

همچنین مجموعه تئاتر شهر با سالن اصلی خود میزبان نمایش مضحکه عجایب المخلوقات به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر که در 2 نوبت 17 و 20 روی صحنه می رود.

سالن چهارسوی تئاتر شهر هم در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر در 2 نوبت 18:30 و 20:30 میزبان نمایش شاید باران شدی به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین اجرا می شود.

نمایش کشتن تن به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان، اثری است که در 2 نوبت 17 و 19 در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

سالن قشقایی تئاتر شهر هم در 2 نوبت 17:30 و 19:30 پذیرای نمایش سم زدایی به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج اجرا می شود.

در روز هشتم جشنواره، سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در 2 نوبت 17 و 20 میزبان نمایش قطار باقوره به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر/ تداوم حضور بین المللی ها در وحدت

هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر/ تداوم حضور بین المللی ها در وحدت