مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:222023-01-28سياسي

حسن سلطانی نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان شد


به پیشنهاد رییس کل دادگستری استان کرمان و طی حکمی از سوی معاون راهبردی قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این نهاد، حسن سلطانی نژاد به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

- ایسنا/کرمان به پیشنهاد رییس کل دادگستری استان کرمان و طی حکمی از سوی معاون راهبردی قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این نهاد، حسن سلطانی نژاد به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، صبح امروز هشتم بهمن ماه در شورای قضایی استان حسن سلطانی نژاد، به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد.

سلطانی نژاد کار قضایی خود را در سال 1384 با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان و سپس بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و کرمان آغاز کرد و در ادامه در سال 1391 با ابلاغ ریاست قوه قضاییه عازم کوهبنان شد و به مدت سه سال در سمت دادستان عمومی و انقلاب و سپس رییس دادگستری این شهرستان خدمت کرد.

وی همچنین فعالیت قضایی خود را در سمت رییس شعبه حقوقی کرمان ادامه داد و از سال 96 تاکنون نیز در حال خدمت در سمت معاون دادستان مرکز استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن سلطانی نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان شد

حسن سلطانی نژاد سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان شد