مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:262023-01-28فرهنگي

فیلم کوتاه «بستنی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 شد


یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «بستنی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 و اکران عمومی شد.

- یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه بستنی آماده حضور در جشنواره فیلم 100 و اکران عمومی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن محمودی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مرحله تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه 100 ثانیه ای بستنی به نویسندگی و کارگردانی مهدی صدیقی محصول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد پایان یافته و به زودی اکران می شود.

وی ابراز داشت: یکی از رسالت های حوزه هنری حمایت از تولید فیلم کوتاه 100 ثانیه ای جهت حضور در جشنواره فیلم کوتاه 100 است که در همین راستا فیلم کوتاه بستنی بعد از بررسی فیلمنامه از سوی این نهاد در محور تولید قرار گرفت.

محمودی افزود: فیلم کوتاه 100 ثانیه ای بستنی به نویسندگی و کارگردانی مهدی صدیقی روایتگر یک همدلی کودکانه محصول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد است که مرحله تصویربرداری و تدوین آن پایان یافته و بزودی اکران می شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: این فیلم کوتاه پس از حضور در جشنواره برای عموم مردم در بسترهای حقیقی و مجازی حوزه هنری اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «بستنی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 شد

فیلم کوتاه «بستنی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 شد