مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-28سياسي

«محمود رشیدی اقدم» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد


آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه متبوع برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه امروز با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه متبوع برگزار شد.

محمود رشیدی اقدم در این آیین به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معارفه و از زحمات امیرحمزه حیدریان مدیرکل پیشین تقدیر شد.

  مدیرکل سابق امور اقتصاد دارایی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به برخی از اقدامات و عملکرد دوران مدیریتی خود در این اداره کل به مولدسازی دارایی های دولت با هدف بازگشت منابع آن به نفع اقتصاد استان، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، جذب تسهیلات اشتغالزایی، جذب سرمایه گذاری های خارجی، اجرایی شدن کامل ابر پروژه خزانه داری الکترونیک و همچنین راه اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری با هدف تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان اشاره کرد.

وی گفت: در این راستا 157 ملک به ارزش 497 میلیارد تومان در سطح استان شناسایی شده که 55 ملک به ارزش 94 میلیارد تومان مولدسازی شده و مابقی هم در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمود رشیدی اقدم» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد

«محمود رشیدی اقدم» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه شد