مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:592023-01-28حوادث

جزییات تازه ای از حادثه انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج


رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج جزییاتی تازه از انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج جزییاتی تازه از انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج را تشریح کرد.

محمد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره جزییات بیشتر حادثه گفت: حادثه ای ساعت 16 و 20 ثانیه عصر روز جمعه هفتم بهمن ماه 1401 در جلوی ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج رخ داده که از طریق برخی رسانه ها در مورد تعداد فوتی ها و مصدومان اطلاع رسانی درستی نشده بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه 9 نفر از همراهان بیماران که در سالن بین دو بخش ای سی یو و سی سی یو دچار مصدومیت شده اند که یک نفر از آنها بدلیل شدت جراحات فوت کرد و 8 نفر دیگر پس از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج در تشریح علت حادثه اظهارکرد: هرچند دلیل اصلی وقوع حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما طبق گزارش های اولیه این حادثه در نتیجه انفجاز کپسول آتش نشانی رخ داده است.

طهماسبی تصریح کرد: طبق قراردادی که با شرکت پشتیبان(آتش نشانی یاسوج) داریم کپسول های آتش نشانی نصب شده در بیمارستان هرساله شارژ و تایید می شوند و موارد لازم در این خصوص از جمله اینکه دور از سرما و گرمای شدید باید نصب شود، را رعایت کردیم البته این کپسول روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه ای از حادثه انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج

جزییات تازه ای از حادثه انفجار ICU بیمارستان امام سجاد یاسوج