مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-28سياسي

اولین گفته های زانکو پس از اولین کنسرت


زانکو در گفتگو با روزنامه ایران، روزنامه دولت گفت: شغلم خوانندگی است و توجهی به حواشی ندارم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، زانکو خواننده موسیقی پاپ، اولین کنسرت خود را با استقبال خوب مردم و هوادارانش برگزار کرد.

این اجرا درحالی برگزار شد که از مدت ها قبل برنامه های صحنه ای تعطیل شده بودند و زانکو توانست پایانی بر تمامی حواشی برگزار نشدن کنسرت های موسیقی باشد.

این اجرا شامگاه پنجشنبه 6 بهمن ماه با رهبری رضا پور رضوی در دو سانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

علی حسینی (ساکسیفون، ویولون و کلارینت)، سروش بیغشدل (درامر)، مهرداد محمدیان (گیتار)، پوریا شکوری (گیتار الکتریک)، نیما سلیمانی (گیتار باس)، آرن خاچاتوریان (پرکاشن) از نوازندگان این اجرا بودند که با لباس هایی یکدست مشکی روی صحنه حاضر شدند تا قطعاتی چون مثلاً ، بند دلم ، یدونه گل ، چشمات رنگیه ، نفس ، ردپا ، چقدر جالبه ، عشقم اینه ، خوشم میاد ، باش تا بیام ، قشنگ شد را برای مخاطبان زانکو اجرا کنند.

این خواننده با وجود آنکه اولین اجرای خود را برگزار می کرد توانست در همان قطعات نخست ارتباط خوبی با مخاطبانش برقرار کند و رو به هوادارانش در سالن گفت: امشب قشنگ ترین شب زندگیم است و برای رسیدن به جایی که درآن قرار دارم بسیار تلاش کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گفته های زانکو پس از اولین کنسرت

اولین گفته های زانکو پس از اولین کنسرت