مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-28بين الملل

حزب الله: عملیات قدس سیلی محکمی به کابینه تندروها و فاسدان بود


حزب الله لبنان عملیات روز جمعه در شمال قدس علیه گروهی از صهیونیست ها در نزدیکی کنیسه یهودی که بیش از 20 کشته و مجروح بر جای گذاشت را سیلی محکمی به کابینه تندرو و فاسد رژیم اشغالگر توصیف کرد.

- حزب الله لبنان عملیات روز جمعه در شمال قدس علیه گروهی از صهیونیست ها در نزدیکی کنیسه یهودی که بیش از 20 کشته و مجروح بر جای گذاشت را سیلی محکمی به کابینه تندرو و فاسد رژیم اشغالگر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات قدس را ستود و تاکید کرد: این عملیات دلیرانه دشمن را سردرگم و نیز شکنندگی امنیت و تدابیرش را آشکار کرد و همچنین ترس و اضطراب را در دل رژیم و شهرک نشینانش انداخت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات پاسخی سریع، قاطع و جسورانه به تجاوزات و کشتارهای دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین و ضربه محکمی به دولت فاسد و افراطی آن است.

حزب الله لبنان در ادامه همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین، گروه های مقاومت و مجاهدان شریف آن اعلام و بر حمایت مطلق خود از تمامی اقدامات گروه های مقاومت فلسطین برای جلوگیری از تجاوز و دفاع از فلسطینی ها تاکید کرد.

حزب الله همچنین تاکید کرد: ما معیارهای دوگانه ناعادلانه و غیرقابل قبول برخی از دولت های غربی و برخی از دولت های عربی با همدستی و سکوت در قبال کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: عملیات قدس سیلی محکمی به کابینه تندروها و فاسدان بود

حزب الله: عملیات قدس سیلی محکمی به کابینه تندروها و فاسدان بود