مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-28اجتماعي

ورود موج جدید بارشی به چهارمحال و بختیاری از عصر فردا


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امشب و فردا بارش های ضعیفی به صورت برف در منطقه کوهرنگ پیش بینی می شود و از عصر روز یکشنبه انتظار داریم با ورود موج جدید، - معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برای امشب و فردا بارش های ضعیفی به صورت برف در منطقه کوهرنگ پیش بینی می شود و از عصر روز یکشنبه انتظار داریم با ورود موج جدید، در مناطق غربی استان به ویژه بخش هایی از کوهرنگ، اردل، لردگان و فارسان شاهد بارش برف باشیم.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سایر مناطق بارش ها به صورت ضعیف خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه به تدریج این سامانه فراگیر خواهد شد و در ساعات عصر و شب و همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش ها تشدید خواهد شد.

نوروزی اضافه کرد: بارش برف و باران در سطح استان همراه با وزش باد نسبتا شدید موقتی، رخداد کولاک در ارتفاعات و مناطق برف گیر به همراه پدیده مه و کاهش دید برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پیش بینی می شود.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان، گفت: همچنین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها انتظار می رود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه بارش ها به صورت برف و باران است اختلال در تردد جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج جدید بارشی به چهارمحال و بختیاری از عصر فردا

ورود موج جدید بارشی به چهارمحال و بختیاری از عصر فردا