مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-28بين الملل

اتحادیه اروپا خواستار تحقیق کامل درباره حمله به سفارتخانه جمهوری آذربایجان شد


سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را غیرقابل قبول خواند و خواستار تحقیقات کامل در رابطه با این موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیتر استانو سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود، به باکو در خصوص حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را تسلیت گفت.

خبرگزاری آذرتاج در این خصوص گزارش کرد، وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا به وزارت امور خارجه (جمهوری) آذربایجان و مردم (جمهوری) آذربایجان در رابطه با حمله به سفارت این کشور در ایران تسلیت می گوید .

سخنگوی اتحادیه اروپا در ادامه با غیرقابل قبول خواند حمله به سفارت جمهوری آذربایجان گفت: حملات به هیأت های دیپلماتیک غیرقابل قبول است.

فکر ما با خانواده قربانی این حادثه است و آرزوی بهبودی سریع زخمی های حادثه را داریم و امیدواریم که تحقیقات و پاسخگویی کاملی در این زمینه صورت گیرد .

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان صبح جمعه از حمله مسلحانه به سفارت این کشور در تهران خبر داد که در پی آن یک دیپلمات این کشور کشته و دو دیپلمات دیگر هم مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین اقدام به احضار سید عباس موسوی سفیر ایران در باکو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا خواستار تحقیق کامل درباره حمله به سفارتخانه جمهوری آذربایجان شد

اتحادیه اروپا خواستار تحقیق کامل درباره حمله به سفارتخانه جمهوری آذربایجان شد