مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-28فرهنگي

فراخوان سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  فراخوان سی امین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه، - فراخوان سی امین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  فراخوان سی امین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه، معرفی و تجلیل از ناشران فعال در زمینه آثار دانشجویی و تقویت روحیه تتبع و پژوهش در میان دانشگاهیان منتشر شد.

براساس این فراخوان دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا 31 اردیبهشت ماه 1402 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

شرایط شرکت در جشنواره دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح مختلف می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پزشکی و دامپزشکی ، هنر و معماری و دو بخش ویژه و بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد

فراخوان سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد