مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-28اجتماعي

سامانه 1570؛ پاسخگوی نیازهای مشاوره ای دانش آموزان


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سامانه 1570 آماده ارائه خدمات مشاوره ای و تحصیلی سریع، آسان و رایگان به دانش آموزان و خانواده های آنان است.

- فردین منصوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعال بودن سامانه 1570 برای پاسخگویی رایگان به سوالات دانش آموزان و خانواده ها، گفت: دانش آموزان، خانواده ها و معلمان می توانند برای دریافت خدمات مشاوره تربیتی و تحصیلی از ساعت هشت صبح تا 20 هر روز، بجز روزهای تعطیل با سامانه 1570 تماس گرفته و خدمات مشاوره ای مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی افزود: سامانه 1570 در استان کرمانشاه دو اپراتور دارد که روزانه پاسخگوی تماس های دانش آموزان و خانواده ها در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی دانش آموزان است.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی سریع و آسان دانش آموزان و خانواده ها به خدمات مشاوره ای عنوان کرد و افزود: مشاوران مستقر در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی کرمانشاه خدمات راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی به دانش آموزان و خانواده ها ارائه داده و در صورت نیاز آنها را برای دریافت خدمات حضوری به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی ارجاع می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 1570؛ پاسخگوی نیازهای مشاوره ای دانش آموزان

سامانه 1570؛ پاسخگوی نیازهای مشاوره ای دانش آموزان