مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-28اجتماعي

خروج سامانه بارشی از هرمزگان/هوای سرد ماندگار است


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد، - بامداد شنبه از شرق استان خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه سی سی پور بیان داشت: با خروج موج بارشی از هرمزگان و حاکمیت هوای سرد، بامداد امروز کمینه دمای هوا در بیشتر شهرهای استان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بامداد امروز حاجی آباد با کمینه دمای دو درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهرهای بستک و بشاگرد نیز به ترتیب 5 و 7 درجه بالای صفر ثبت شد، اظهار کرد: کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با چهار درجه کاهش نسبت به روز گذشته، تک رقمی شد و به هشت درجه بالای صفر رسید.

سی سی پور با اشاره به اینکه هوای سرد امروز و فردا در سطح استان ماندگار خواهد بود و کمینه دمای هوا باز هم کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: روز گذشته با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و افت محسوس دما، در برخی روستاهای شهرستان بشاگرد، ارتفاعات کوه گنو در شمال بندرعباس و ارتفاعات شمالی استان برف بارید.

وی با بیان اینکه با فعالیت موج بارشی در هرمزگان، طی سه روز در جزیره سیری 196 میلی متر باران بارید، عنوان کرد: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (5 تا 7 بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه بارشی از هرمزگان/هوای سرد ماندگار است

خروج سامانه بارشی از هرمزگان/هوای سرد ماندگار است