مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-28سياسي

بیانیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در پی اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم


دبیرخانه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، در قامت روی دادی روشنگرانه و کفر ستیز، در بیانیه ای، اهانت سخیف و سبعانه ی برخی کشورهای غربی به ساحت مقدس قرآن کریم را قویا و به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید .

سوره مبارکه صف.

آیه 8 بار دیگر داعیه داران دروغین آزادی بیان، که ممهور به داغ توحش نظامات غیر انسانی  غرب هستند، از تعفنگاه تاریخ جاهلی سر برآورده و در خیال خام خود، پنجه بر چهره خورشید کشیده و خاک به ساحت  قدسی معجزه مانای آخرین پیغامبر الهی، پاشیده اند.

این دژخیمان ددمنش، که آبشخور از زهدان چرکین ابلیس دارند، با توهین به آستانه شوکت آجین تحفه عرشی حضرت رحمه للعالمین، حضرت محمد رسول الله(ارواحناه فداه) ذات پلید و درونه کثیف خود را برای فطرت های پاک و آزاد اندیش  بیش از پیش مکشوف و هویدا ساختند.

این افسار گسیختگان هیات پوشالی غرب، که پایه سست تمدن خویش را بر سرهای بریده سرخپوستان و پیکرهای شرحه شده سیاهان بنا کرده اند، نه نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در پی اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم

بیانیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در پی اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم