مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-28اقتصادي

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان/ انعقاد تفاهمنامه اجرای 67 پروژه بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان از انعقاد تفاهمنامه اجرای 67 پروژه بهداشتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد مهدی مجذوبی صبح امروز در دیدار با مجمع نمایندگان استان به تبیین انعقاد تفاهمنامه با وزارت بهداشت برای اجرای 67 پروژه عمرانی در حوزه معاونت بهداشتی به مبلغ یک هزار و 433 میلیارد ریال اشاره کرد و از اخذ سند مالکیت تک برگ برای 40 واحد دانشگاهی خبر داد.

وی گفت: احداث ساختمان بیمارستان فاطمیه نیز با زیربنای 6 هزار و 500 مترمربع آغاز شد و اعتبار هزینه شده برای این پروژه 865 هزار و 773 میلیون ریال بود که با سفر ریاست جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تخصیص فضای جدید برای استقرار هسته های فناور در مرکز رشد دانشگاه یادآور شد: دو تفاهمنامه با موسسات دانش بنیان برکت و شرکت پیشگامان توسعه فرایند دانش نیز در این راستا منعقد شده است.

وی راه اندازی دپارتمان طب ایرانی را از مهمترین اقدامات حوزه سلامت دانست و با اشاره به اقدامات معاونت بهداشتی در راستای فرهنگ سازی به مسئله فرزندآوری و رصد جامع شاخص های آماری حوزه فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت پاداش و کارانه به مراقبین سلامت و بهورزان در ازای افزایش میزان موالید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان/ انعقاد تفاهمنامه اجرای 67 پروژه بهداشتی

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان/ انعقاد تفاهمنامه اجرای 67 پروژه بهداشتی