مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-28اجتماعي

یه حبه قند سهم هر دانش آموز از بودجه فرهنگی کشور


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است اگر بودجه معاونت پرورشی امسال را تقسیم بر 16 میلیون دانش آموز در طول سال تحصیلی کنیم روزی 43 تومان می شود.

- خبرگزاری مهر - گروه جامعه یکی از موضوعات بسیار مهم در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت های مختلف تربیتی از جمله استفاده از فضاهای اردوگاهی و سفرهای اردویی دانش آموزی و و مسابقات گوناگون ورزشی و هنری برای فراهم کردن موقعیت های مناسب تربیتی است.

وزارت آموزش و پرورش مدتی است در تلاش است تا با درجه بندی اردوگاه های خود و تلاش برای جذب اعتبار لازم، فضاهای اردوگاهی خود را برای استفاده حداکثری دانش آموزان و انجام بیشترین سفرهای دانش آموزی فراهم آورد.

لذا بر آن شدیم تا در گفت وگوی تفصیلی با اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یکی از موضوعات اصلی خود را به بحث و بررسی در خصوص اردوگاه ها و مسابقات گوناگون قرآنی، ورزشی و هنری اختصاص دهیم و نظر وی را در این زمینه جویا شویم.

-به تازگی معاونت پرورشی سیاست خود را درجه بندی اردوگاه ها و ساماندهی این مراکز تربیتی قرار داده است؛ ملاک های درجه بندی اردوگاه های کشور چه بوده است؟ وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور 4 اردوگاه کشوری، 60 اردوگاه استانی و 284 اردوگاه منطقه ای و ناحیه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یه حبه قند سهم هر دانش آموز از بودجه فرهنگی کشور

یه حبه قند سهم هر دانش آموز از بودجه فرهنگی کشور