مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-28اجتماعي

اورژانس اجتماعی، عاملی موثر در توانمند کردن آسیب دیدگان اجتماعی


رییس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان زنجان گفت: شناخت اورژانس اجتماعی باعث ارتقا توانمندی های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی یا شرایط بحرانی می شود.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان زنجان گفت: شناخت اورژانس اجتماعی باعث ارتقا توانمندی های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی یا شرایط بحرانی می شود.

حمید نوری در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات اورژانس اجتماعی (خط 123) بهزیستی، اظهار کرد: در سال جاری اورژانس اجتماعی شهرستان زنجان با برنامه هایی که دارد اعم از مرکز مداخله در بحران های فردی، خانواده و اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی (در حال تاسیس است)، خط 123 و خدمات سیار توانسته قریب به 6 هزار تماس تلفنی و خدماتی که مردم خواسته اند را به صورت مداخله در محل ارجاعی یا حل مشکل در مرکز مداخله در بحران ارائه کند.

وی درباره مزایای شناخت اورژانس اجتماعی در جامعه، افزود: شناخت اورژانس اجتماعی موجب کاهش و کنترل بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی می شود و از این طریق خدمات تخصصی و اورژانسی بهزیستی در دسترس احاد جامعه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی، عاملی موثر در توانمند کردن آسیب دیدگان اجتماعی

اورژانس اجتماعی، عاملی موثر در توانمند کردن آسیب دیدگان اجتماعی