مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-28اجتماعي

باران و برف و کولاک آسمان لرستان را فرا می گیرد/ هشدار سطح نارنجی هواشناسی


معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به استان طی روز دوشنبه خبر داد و گفت: از صبح روز دوشنبه تا پایان هفته جاری سامانه بارشی فعالی بر روی آسمان استان خواهد آمد.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: از امشب و طی فردا یکشنبه با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار بر جو استان، بارش هایی را به شکل پراکنده خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط گاها متمایل به رگبارهای باران نیز می شود، ضمن اینکه در مناطق سردسیر و کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بود که با مخاطراتی در سطح جاده ها و اختلال در تردد همراه است.

معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به استان طی روز دوشنبه خبر و ادامه داد: از صبح روز دوشنبه تا پایان هفته جاری سامانه بارشی فعالی بر روی آسمان استان خواهد آمد.

اکبری بیان داشت: در این بازه زمانی برای همه نقاط استان با شدت و ضعف بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به افزایش میزان بارش ها در استان، افزود: از نظر شرایط مقدار بارش نیز از دوشنبه شب تا چهارشنبه شب با توجه به فعالیت هسته اصلی سامانه بارشی بر مقدار و شدت بارش ها افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف و کولاک آسمان لرستان را فرا می گیرد/ هشدار سطح نارنجی هواشناسی

باران و برف و کولاک آسمان لرستان را فرا می گیرد/ هشدار سطح نارنجی هواشناسی