مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-28سياسي

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها، تحویل مشتریان شد


ظرف کمتر از 10 روز از دستور رییس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد 90 خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، معین افشاری، رییس حوزه قضایی بروات گفت: ظرف کمتر از 10 روز از دستور رییس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد 90 خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

معین افشاری اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.

رییس حوزه قضایی بروات اضافه کرد: در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نهایتا در سفر حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، کلیه محدودیت های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها، تحویل مشتریان شد

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها، تحویل مشتریان شد