مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-28اقتصادي

تخصیص 760 میلیارد تومان اعتبار بحران به چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 760 میلیارد تومان اعتبار بحران در حوزه های مختلف بحران و در قالب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 760 میلیارد تومان اعتبار بحران در حوزه های مختلف بحران و در قالب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، تسهیلات و بلاعوض به استان اختصاص پیدا کرده است.

خسرو کیانی هشتم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایران جزو 10 کشور حادثه خیز به لحاظ فراوانی و میزان خسارت در جهان محسوب می شود، اظهار کرد: همچنین این استان جزو 10 استان اول کشور در بحث وقوع حوادث و بلایای طبیعی است، از 54 حادثه شناخته شده در جهان، 34 حادثه در چهارمحال و بختیاری رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: سیل، زلزله، خشکسالی، رانش و فرونشست زمین مهم ترین حوادثی است که در این استان رخ می دهد، این استان در سال جاری رتبه اول مدیریت بحران را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت بحران کشور در سال 66 تشکیل شد، عنوان کرد: همچنین در سال 1398 قانون مدیریت بحران در کشور مصوب شد و تمامی قوا در ستاد بحران عضو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 760 میلیارد تومان اعتبار بحران به چهارمحال و بختیاری

تخصیص 760 میلیارد تومان اعتبار بحران به چهارمحال و بختیاری