مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-28ورزشي

هفته سوم سوپرلیگ کاراته در همدان؛ همه راضی، حتی قهرمانان شاکی!


هفته سوم سوپرلیگ کاراته کشور در شرایطی شب گذشته در همدان پایان یافت که تقریبا تمام عوامل و شرکت کنندگان در مسابقات این هفته به میزبانی خوب همدان نمره قبولی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کاراته در هگمتانه دو سه سالی می شود با برنامه ریزی خوب و مدون هیات روزهای پر از موفقیت و آرامی را پشت سر می گذارد و گرفتن میزبانی های متعدد، درخشش قهرمانانی چون مهدی شهگل، برپایی اردوی تیم ملی در همدان، حضور چند ملی پوش از استان در اردوهای تیم ملی و .

خود گواهی بر این ادعاست.

با این حال، هیات کاراته این بار به سراغ میزبانی از سوپرلیگ کاراته کشور رفت.

آن هم در شرایطی که همدان خود در لیگ تیمداری نمی کند و حضور چند کاراته کا از این استان در تیم رعد پدافند، متولیان این ورزشی را بر آن داشت تا آستین ها را برای میزبانی بالا بزنند.

اتفاقی که از حق نگذریم به سبب حضور هر چند کوتاه ورزشکاران مطرح و نامدار کاراته در همدان و برگزاری اردوی مشترک، موجب پویایی این ورزش و جذب بیشتر ورزشکاران به کاراته خواهد شد.

نکته جالب اینکه با وجود عدم تیمداری همدان در سوپرلیگ، تقریبا تمام عوامل و شرکت کنندگان در این هفته از مسابقات از میزبانی همدان رضایت کامل داشتند و حتی یکی مثل ذبیح الله پورشیب قهرمان جهان و بازی های آسیایی که معمولا در مصاحبه های خود عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته سوم سوپرلیگ کاراته در همدان؛ همه راضی، حتی قهرمانان شاکی!

هفته سوم سوپرلیگ کاراته در همدان؛ همه راضی، حتی قهرمانان شاکی!