مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-28حوادث

34 حادثه طبیعی در چهار محال و بختیاری روی می دهد


شهرکرد_ مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: از 54 حادثه طبیعی شناخته و تعریف شده در جهان، 34 مورد آن در این استان به وقوع می پیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو کیانی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مدیریت بحران این استان توانست در بین 31 استان کشور رتبه اول را کسب کند.

وی افزود: ایران جز 10 کشور حادثه خیز جهان است و سالانه خسارت های فراوانی در این خصوص متحمل می شود.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از 54 حادثه طبیعی شناخته و تعریف شده در جهان، 34 مورد آن در این استان به وقوع می پیوندد که ازجمله آن می توان به سیل، زلزله، خشکسالی، فرونشست و… اشاره کرد.

کیانی عنوان کرد: مرحله پیش بینی و پیشگیری، آمادگی و پاسخ و بازسازی و بازتوانی سه وظیفه هستند که برعهده مدیریت بحران قرار داد و مهم ترین آن مرحله اول است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در آمادگی و پاسخ در کشور حرف برای گفتن دارد و در حوادث مختلف توانسته است اقدامات به موقع انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح کاهش خطر و آمادگی و مقابله با دوره پنج ساله در استان تدوین شده است و تا پایان سال اعلام می شود، براساس این دو طرح 25 حادثه مهم که خسارت فراوانی به بار آورده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 حادثه طبیعی در چهار محال و بختیاری روی می دهد

34 حادثه طبیعی در چهار محال و بختیاری روی می دهد