مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-28سياسي

رشت در حوزه زیرساخت ها وضعیت مطلوبی ندارد


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عقب ماندگی این شهر در مقایسه با سایر شهرها گفت: چالش های زیست و ترافیکی مهم ترین دغدغه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی که با حضور نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حدود 20 سال از دستور تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل شوراها می گذرد اما همچنان شوراها دچار چالش بوده و به مدیریت شهرداری ها محدود شدند.

وی با بیان اینکه شوراها در برخی موارد و در انجام امور قاتونی ناتوان دیده می شوند، افزود: امیدواریم با همت نمایندگان لایحه مدیریت شهری تصویب شده و شاهد مصوباتی از سوی مجلس در این خصوص باشیم.

رییس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه رشت از لحاظ زیست محیطی دچار چالشهای فراوانی است، اضافه کرد: سراوان معضل بزرگی است که با یک تصمیم غلط در یک زمان سبب چالش شده و امروز موظف هستیم برای دفن زباله مکان جدیدی را آماده سازی کنیم.

کارگرنیا ادامه داد: در حال حاضر در کودآلی 500 تن زباله در روز تبدیل می شود که امیدواریم به زودی به 1000 تن روزانه برسد.

وی با اشاره به دستگاه زباله سوز گفت: اگر پیگیری ها صورت نگیرد تا 10 سال آینده هم شاهد بهره مند شدن از دستگاه زباله سوز نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت در حوزه زیرساخت ها وضعیت مطلوبی ندارد

رشت در حوزه زیرساخت ها وضعیت مطلوبی ندارد