مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-28سياسي

سازمان دارالقرآن و حرم حضرت معصومه(س) برنامه های مشترک برگزار می کنند


مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) طی جلسه ای در اجرای برنامه های قرآنی و حدیثی، اعلام همکاری کردند.

- سازمان دارالقرآن و حرم حضرت معصومه(س) برنامه های مشترک برگزار می کنند ایسنا/قم مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) طی جلسه ای در اجرای برنامه های قرآنی و حدیثی، اعلام همکاری کردند.

حسین تقی پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم به همراه عبدالعلی براتی، رییس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، امروز، هشتم بهمن ماه با حضور در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) از نزدیک با برنامه های این مرکز قرآنی آشنا شدند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع) گزارشی از فعالیت های این مرکز در سه حوزه علوم و فنون قرائت، حفظ و مفاهیم و معارف قرآن و حدیث با شیوه های آموزش حضوری و مجازی برای گروه های مختلف ارائه کرد.

وی آموزش های تربیت محور و تربیت قرآنی را دو راهبرد این مرکز با اولویت کودکان و نوجوانان اعلام کرد و سپس به تشریح فعالیت های ساختاری، ترویجی گفتمان ساز و توانمندسازی در مناسبت های مختلف از جمله علاقه مندان خارج از کشور پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دارالقرآن و حرم حضرت معصومه(س) برنامه های مشترک برگزار می کنند

سازمان دارالقرآن و حرم حضرت معصومه(س) برنامه های مشترک برگزار می کنند