مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-28سياسي

تاثیرات فضای مجازی یکی از واقعیت های امروز جامعه است


استاندار کردستان تاثیرات فضای مجازی را یکی از واقعیت های امروز جامعه دانست و گفت: تهدیدات فضای مجازی باید بدرستی مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در  دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از موضوعات مهم جهان امروز است تصریح کرد: شبکه های اجتماعی از فناوری های نوین و تکنولوژی های جدیدی است که ابداع کشورهای دیگر است وکشور ما خلاق آن نیست بلکه ما تابع این تکنولوزی ها هستیم در این راستا آسیب شناسی کلان در زمینه تاثیرات منفی آن از سوی برنامه ریزان فرهنگی و اجتماعی نیاز امروز جامعه است.

  وی با اشاره به اینکه جامعه ما در مرحله شناخت مسئله قرار دارد اظهار کرد: در مرحله شناخت مسئله بررسی و تحقیقات گسترده ای مورد نیاز است.

استاندار کردستان نگرش ها در زمینه تاثیرات فضای مجازی را متفاوت دانست و افزود: برخی نگرش ها به فضای مجازی تهدیدآمیز و برخی مقابله ای است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی حقیقی ترین فضای جامعه است یادآورشد: امروز فضای مجازی در متن واقعی زندگی آحاد جامعه وجود دارد و بدون آن نمی توان سیاستگذاری، حکمرانی و فعالیت اقتصادی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات فضای مجازی یکی از واقعیت های امروز جامعه است

تاثیرات فضای مجازی یکی از واقعیت های امروز جامعه است