مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-28پزشكي

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان خبر داد و گفت: رشد برخی شاخص ها در حوزه های بهداشتی، عمرانی و پژوهشی در یک سال گذشته بسیار چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) با راه اندازی خط تلفن 3113 از جمله اقدامات اثرگذار بوده است.

اخذ رتبه برتر کشوری در پوشش واکسیناسیون بالای 100 درصد مادران باردار استان همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره اخذ رتبه برتر کشوری در پوشش واکسیناسیون بالای 100 درصد مادران باردار استان همدان گفت: پوشش مناسب واکسیناسیون کووید 19 در جمعیت بالای 18 سال نیز حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه توانستیم مدیریت اختلالات طیف اوتیسم را به طور انحصاری در کشور داشته باشیم گفت: تهیه اطلس و تعیین نقاط پرخطر رفتار خودکشی نسبت به طراحی مداخلات موثرو پیگیری فعال موارد خاص از دیگر اقدامات بوده است.

انجام 12 طرح در قالب ارتباط دانشگاه با صنعت مجذوبی از انجام 12 طرح به منظور ارتباط دانشگاه با صنعت به ارزش 7 میلیارد و 870 میلیون تومان طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی و بانک مواد و تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه به متراژ 106 مترمربع راه اندازی شد.

وی با اشاره به تخصیص فضای جدید برای استقرار هسته های فناور در مرکز رشد دانشگاه یادآور شد: دو تفاهم نامه با موسسات دانش بنیان برکت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان

توسعه زیرساخت های مراکز رشد در همدان