مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-28سياسي

1000 برنامه محوری مساجد گلستان در دهه فجر


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر هزار و 65 برنامه فرهنگی در مساجد گلستان برگزار می شود.

- مهدی بیکی بعدازظهر شنبه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر به منظور آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب اسلامی ایران در 6 مسجدی که همجوار مدرسه است، برنامه های شاد فرهنگی برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه در مساجد 10 شهرستان جشن های مردمی دهه فجر برگزار می شود، افزود: موضوع جهاد تبیین با حضور کارشناسان مذهبی از اهم برنامه این مسجد است.

بیکی تصریح کرد: برنامه تریبون آزاد در مساجد شهرستان را خواهیم داشت و نوجوانان می توانند با حضور در این تریبون ها مسائل خود را مطرح و از کارشناسان پاسخ دریافت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد ادامه داد: سرود انقلابی، میثاق نامه با شهدا، پلاکارد نویسی برا نوجوانان با موضوع انقلاب، مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوان، از برنامه های اجرایی در مساجد استان به مناسبت ایام الله دهه فجر است.

وی با تاکید بر اینکه هشتک سهم من در فضای مجازی راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان سهم خود را نسبت به انقلاب بیان می کنند آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 برنامه محوری مساجد گلستان در دهه فجر

1000 برنامه محوری مساجد گلستان در دهه فجر