مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28ورزشي

انتقاد شدید یک پیشکسوت از گل محمدی؛ خودت در آسیا چطور بازی می کردی!


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از سرمربی پرسپولیس که بازی با فولاد را لجن دانسته بود، گفت: گل محمدی باید بداند در بازی های باشگاه های آسیا فراموش نشده است، - انتقاد شدید یک پیشکسوت از گل محمدی؛ خودت در آسیا چطور بازی می کردی! ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از سرمربی پرسپولیس که بازی با فولاد را لجن دانسته بود، گفت: گل محمدی باید بداند در بازی های باشگاه های آسیا فراموش نشده است، وقتی پرسپولیس از حریفان خود جلو می افتاد از چه شیوه ای استفاده می‎ کرد تا بازی را کنترل کند اما هیچ کدام از مربیان حرفه ای رقبای پرسپولیس به احترام پرسپولیس و هواداران آن از لفظ لجن استفاده نکردند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی روز گذشته فولاد مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: بعد از مدت ها که فوتبال خوزستان و فولاد نیاز به یک برد داشت، فولاد موفق شد در بازی بزرگ هفته مقابل مدعی اول قهرمانی لیگ به برتری برسد.

پرسپولیس روز گذشته مغلوب بازی هوشمندانه و متفکرانه فولاد خوزستان شد.

در شروع بازی تیم فولاد با استفاده از تمامی طول و عرض زمین و نمایشی هوشمندانه، پرسپولیس بزرگ را تحت تأثیر بازی خود قرار داد تا آنجا که با یک سوپرگل حرفه ای از یک بازیکن لالیگایی توانست دروازه پرسپولیس را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید یک پیشکسوت از گل محمدی؛ خودت در آسیا چطور بازی می کردی!

انتقاد شدید یک پیشکسوت از گل محمدی؛ خودت در آسیا چطور بازی می کردی!