مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28سياسي

افتتاح دفتر همکاریهای علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای در لبنان


دفتر همکاری های مشترک علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور رییس این دانشگاه در لبنان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، در سفر دکتر عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به لبنان، آیین افتتاح دفتر همکاری های مشترک علمی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، رؤسای شعبات الآفاق و جمعی از استادان و کارکنان الآفاق در آن مؤسسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تأسیس این دفتر با هدف تسهیل امور همکاری های دو طرف در دفتر مرکزی مؤسسه الآفاق در بیروت صورت گرفت و توسط دکتر خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و دکتر فادی ناصر، رییس مؤسسه الآفاق افتتاح شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افتتاح این دفتر را نقطه عطفی در توسعه همکاری های طرفین دانست و ضمن ابراز امیدواری از تحقق این رویداد اظهار کرد: این امر باعث تسهیل و سرعت بخشیدن به همکاری های دوجانبه، افزایش دانشحویان اعزامی لبنانی به دانشگاه فنی و حرفه ای و نیز گسترش همکاری ها در حوزه علم و فناوری می شود.

فادی ناصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مؤثر، افتتاح این دفتر را نشانه عزم جدی طرفین برای توسعه همکاری ها در زمینه علم و فناوری برشمرد و گفت: ما و دانشگاه فنی و حرفه ای اهداف مشترکی را دنبال می کنیم و افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر همکاریهای علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای در لبنان

افتتاح دفتر همکاریهای علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای در لبنان