مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28ورزشي

در انتخاب زنان تاثیرگذار، به استعدادهای بانوان در عرصه های مختلف توجه کنیم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد معیارهای انتخاب برگزیدگان «کنگره زنان تاثیرگذار»، گفت: ما نباید استعدادهای بانوان را صرفاً در یک عرصه ببینیم.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد معیارهای انتخاب برگزیدگان کنگره زنان تاثیرگذار ، گفت: ما نباید استعدادهای بانوان را صرفاً در یک عرصه ببینیم.

باید به استعدادها در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، فناوری و نوآوری توجه داشت و شخصیت یک بانوی موفق ایرانی را باید به صورت یک پازل کامل و یک شخصیت متوازن دید.

در برگزاری این کنگره برای اولین بار بخشی از تکه های پازل دیده نشده بود و امیدواریم در دوره های بعد این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر، اولین کنگره زنان تاثیرگذار توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

اعلام برگزیدگان این کنگره حواشی زیادی ایجاد کرد و انتخاب برخی برگزیدگان آن، با انتقاداتی مواجه شد.

برخی از این برگزیدگان سابقه فعالیت علمی و پژوهشی داشتند و مسئولان این کنگره یکی از معیارهای انتخاب آن ها را فعالیت های علمی و مقالات آن ها عنوان کردند.

با توجه به این که وزارت علوم یکی از متولیان علم و دانش در کشور است و هر ساله پژوهشگران برتر کشور (پژوهشگر پر استناد، یک درصد برتر و دو درصد برتر) را اعلام می کنند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب زنان تاثیرگذار، به استعدادهای بانوان در عرصه های مختلف توجه کنیم

در انتخاب زنان تاثیرگذار، به استعدادهای بانوان در عرصه های مختلف توجه کنیم