مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-28سياسي

ضرورت شکل گیری جامعه خادمین محله در اجرای حکمرانی ولایی


با مدل های غربی نمی توان به تمدن اسلامی دست یافت؛ بنابراین لازم است افرادی که می توانند به عنوان بازوان اجرایی الگوی حکمرانی ولایی مسجد محور نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در دومین نشست آرمان عزیز که با حضور 300 نفر از امامان محله شاخص سراسر کشور در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، به نقش بی بدیل امامان محله اشاره کرد و اظهار داشت: بی شک تکلیفی که شما در مسیر تحقق نوین اسلامی دارید را هیچکس دیگری نمی تواند ایفا کند و جایگزینی وجود ندارد.

وی با اشاره به وعده الهی مبنی بر وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ ، گفت: اگر این وعده ها صادق نبود که فرمود وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ ما به تحقق تمدن نوین اسلامی امیدوارم نبودم؛ باید باور داشته باشیم که اگر خدایی هست، نصرت الهی هم هست.

مدیرعامل بنیاد هدایت با تأکید بر اینکه اوضاع دنیا غیر از آن چیزی است که رسانه های غربی برای ما روایت می کنند، بیان داشت: در حمله روز گذشته فلسطینی ها در کرانه باختری به رژیم غاضب صهیونیستی، برای نخستین بار تعداد کشته های هر دو طرف برابر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شکل گیری جامعه خادمین محله در اجرای حکمرانی ولایی

ضرورت شکل گیری جامعه خادمین محله در اجرای حکمرانی ولایی