مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:162023-01-28اقتصادي

شرایط دریافت «کمک هزینه مراسم ترحیم» تأمین اجتماعی اعلام شد


بیمه شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.

- سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: بیمه شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: با پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری، زنان شاغل و بیمه شده باردار را پیش از تولد نوزاد و پس از آن مورد حمایت قرار می دهد؛ نوزاد متولدشده پدر و مادر بیمه شده نیز بلافاصله پس از تولد، تحت پوشش حمایت های درمانی تأمین اجتماعی است.

سازمان تأمین اجتماعی همچنین با برقراری مستمری ماهانه برای بازماندگان بیمه شده متوفی از آنان حمایت می کند.

حمایت دیگری که به دوره پس از فوت بیمه شده مربوط می شود، پرداخت کمک هزینه کفن ودفن یا کمک هزینه مراسم ترحیم است؛ پرداخت کمک هزینه کفن ودفن یا کمک هزینه مراسم ترحیم از جمله خدمات کوتاه مدت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی است، اما برخی هنوز نمی دانند این کمک هزینه به چه کسانی پرداخت می شود و چگونه باید آن را دریافت کرد؟ هدف از پرداخت کمک هزینه کفن ودفن یا کمک هزینه مراسم ترحیم، جبران بخشی از هزینه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت «کمک هزینه مراسم ترحیم» تأمین اجتماعی اعلام شد

شرایط دریافت «کمک هزینه مراسم ترحیم» تأمین اجتماعی اعلام شد