مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-28ورزشي

نمایندگان گلستان فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به میدان خواهند رفت


دو نماینده گلستان فردا در رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر دو دیدار حساس پیش رو دارند و شهرداری گنبدکاووس برای فرار از منطقه قرمز و پاس گرگان برای دریافت سهمیه صعود تلاش می کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس فردا در هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

صد و پنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال 1401 به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص دارد.

پاس گرگان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و یکم، در رده ششم جدول باقی ماند و در دیداری که فردا یکشنبه ساعت 15 برگزار می شود، میهمان تیم گیتی پسند اصفهان در سالن مخابرات این شهر خواهد بود.

اصفهانی ها در این دیدار به دنبال دو رقمی کردن تعداد برد های خود هستند و می خواهند در خانه پیروزی شیرین دور رفت را تکرار کنند، اما شاگردان عیسی سنگدوینی پس از پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه و انتقام شکست 3 بر یک دور رفت را دارند.

پاس گرگان با 12 برد و 36 امتیاز در جایگاه ششم و گیتی پسند اصفهان با 9 پیروزی و 27 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و هر دو تیم به دنبال ارتقای جایگاه و دریافت سهمیه صعود به مرحله پلی آف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان گلستان فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به میدان خواهند رفت

نمایندگان گلستان فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به میدان خواهند رفت