مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-28اجتماعي

آسیب های آموزش مجازی را طرح تعمیق یادگیری جبران می کند


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کیفیت بخشی آموزشی و ارتقاء فرایند یاددهی - یادگیری گفت: برای جبران آسیب های ناشی از آموزش مجازی طرح تعمیق یادگیری مورد توجه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی کاظمی امروز در اجلاس سالانه معاونان آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور در مشهداظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و آموزش غیرحضوری تبعاتی به همراه داشت که رها بودن دانش آموز در فضای مجازی و عدم وجود برنامه تربیتی در آموزش غیرحضوری از اتفاقات ناخوشایند آن بود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: کیفیت بخشی آموزشی و ارتقای فرایندهای یاددهی - یادگیری بسیار مهم است و زمانی برنامه های ما موثر خواهند بود که در کلاس و مدرسه نمود و تجلی پیدا کنند و مهم ترین بخش برای کیفیت بخشی، ارتقای معلمان است.

وی با اشاره به چالش های حوزه آموزش افزود: تربیت و پرورش تنها وظیفه معاون پرورشی نیست و باید همراه با آموزش شکل بگیرد زیرا معلم در کلاس بیشترین ارتباط را با دانش آموز دارد.

کاظمی گفت: تاکید آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر اولویت رویکرد تربیتی در امر آموزش است زیرا بدون تربیت صحیح، علم و دانشی که به دانش آموز ارائه می شود اثربخش نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های آموزش مجازی را طرح تعمیق یادگیری جبران می کند

آسیب های آموزش مجازی را طرح تعمیق یادگیری جبران می کند