مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-28اقتصادي

انجام سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی و چمخاله


به گفته مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری های قابل توجهی به زودی در مجتمع بندری انزلی و چمخاله و در راستایارتقای مجتمع بندری انزلی و چمخاله در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی است که انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حسین یدالهی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص سرمایه گذاری در بنادر تجاری و گردشگری، مجتمع بندری انزلی و چمخاله را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: در راستای وظایفی که دولت به عهده وزارت خانه ها گذاشته فازهای توسعه ای در این زمینه برنامه ریزی شده و همکاری های مناسبی بین دستگاه ها شکل گرفته است.

  وی با بیان اینکه بندرانزلی به لحاظ فضای عملیاتی و توسعه حمل ونقل دریایی و بندری از بنادر پیشرو در کشور است، گفت: طی سال های اخیر در راستای هم افزایی با نهادها، فضای گردشگری بندرانزلی و چمخاله و سرمایه گذاری قابل توجهی در این بنادر شکل گرفت که تلاش می شود از فضاهای موجود برای ارتقای این بنادر استفاده شود.

  به گفته مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت سرمایه گذار در این بنادر مذاکرات نهایی را انجام داده و امیدواریم طی ماه های آتی بتوانیم قرارداد گردشگری با نگاه دریا محور را شکل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی و چمخاله

انجام سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی و چمخاله