مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-28سياسي

لزوم اطلاع رسانی جامع و کامل خدمات پستی به مردم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید همه مردم از انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت آشنا شوند که موجب رفع نگرانی آنها گردد بنابراین باید اطلاع رسانی جامع و کامل به مردم انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل پست استان اظهارداشت: بر نعمت های الهی باید خداوند را شاکر باشیم، در دورانی که مردم مسافری داشتند و یا خود مسافر بودند به سختی می توانستند پیامی ارسال کنند تا به امروز که به انواع گوناگون پست خدمت رسانی می کند که در آینده خدمات جدیدتری ارائه خواهد داد.

عبای با بیان اینکه  باید به این موضوع توجه شود که چقدر از مردم از خدمات شرکت پست اطلاع دارند، تصریح کرد: در این اطلاع رسانی رسانه ها می توانند همکاری داشته و این اطلاع رسانی از خدمات را توسعه دهند تا مردم حداکثر استفاده را ببرند که برای شرکت پست نیز می تواند مفید باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به خدمات ارئه شده توسط شرکت پست برای افرادی که توان بیرون آمدن از منزل را ندارند، گفت: باید همه مردم از انواع خدمات ارائه شده توسط این شرکت آشنا شوند که موجب رفع نگرانی آنها گردد بنابراین باید اطلاع رسانی جامع و کامل به مردم انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی جامع و کامل خدمات پستی به مردم

لزوم اطلاع رسانی جامع و کامل خدمات پستی به مردم