مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-28سياسي

بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه نیازمند عزم همگانی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان بر روی دریایی از فرصت و ظرفیت ها قرار گرفته است، گفت: بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه نیازمند عزم همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تاکید بر اینکه پیشرفت و تعالی کرمانشاه نیازمند همراهی های جدی و پررنگ مجموعه های مختلف در داخل و خارج از استان است، اظهار کرد: متاسفانه با وجود همه تلاش های صورت گرفته، استان کرمانشاه با مشکلات و مسائل بسیار جدی در حوزه های مختلف روبرو است که حل آنها نیازمند یک کار و تلاش پرشتاب و جدی از سوی مجموعه هایی مانند اقتصاد و دارایی و دیگر ادارات و سازمان ها و مدیران اجرایی است.

وی افزود: در سطح ملی هم از وزارت اقتصاد و دارایی و دیگر وزارتخانه ها تقاضا داریم که با نگاهی ویژه مدیریت استان کرمانشاه را در مسیر کار و تلاش برای حل مشکلات و برداشتن موانع موجود، یاری و همراهی کمک کنند.

استاندار کرمانشاه اولویت قطعی و اصلی مدیریت ارشد استان را ارتقای فضای کسب و کار و رسیدگی به معیشت و رفاه مردم معرفی و تصریح کرد: از اولین روز حضور در استان کرمانشاه به شکل جدی تلاش شده که مقدمات لازم را برای شکل گیری یک حرکت پرشتاب و یک خیزش جدی تر در راستای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه نیازمند عزم همگانی است

بهبود فضای کسب و کار در کرمانشاه نیازمند عزم همگانی است