مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-28سياسي

کمیسیون امنیت ملی مجلس به حمله به سفارت آذربایجان ورود می کند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ابعاد حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران در جلسه فردا (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ابعاد حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران در جلسه فردا (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا پیش از ورود به دستورات کاری کمیسیون، موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران را بررسی می کند.

وی یادآور شد: با توجه به دستگیری فرد حمله کننده به سفارت، مشخص شده که انگیزه خانوادگی در میان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز جمعه، هفتم بهمن ماه یک فرد مسلح با انگیزه های شخصی وارد سفارت جمهوری آذربایجان در تهران شد و سپس با شلیک گلوله به چند نفر حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر مجروح شدند.

بعد از این حادثه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت این حادثه ضمن تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده این عضو سفارت و نیز دولت و ملت آذربایجان، اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون امنیت ملی مجلس به حمله به سفارت آذربایجان ورود می کند

کمیسیون امنیت ملی مجلس به حمله به سفارت آذربایجان ورود می کند